Spørsmål og svar

Hvordan gjennomføres et trekk i Periode?
Ved morgenen trekkdagen forsøker vi å gjennomføre et trekk. Dersom trekket ikke vil la seg fullføre, forsøker vi igjen på kvelden. Dette gjentar vi i tre dager og dersom trekket ikke er gjennomført innen da, avslutter vi abonnementet. I løpet av denne tiden vil kunden ha mulighet til å adressere problemet ved å f.eks overføre penger til konto.
Jeg har støtt på et problem, hvordan får jeg hjelp?
Ikke noe problem! Vi ønsker alltid å møte kundens behov. Send oss en mail på kontakt@periode.no eller via telefon.
Hvordan kan en kunde avbryte abonnementet?
Dette kan lett gjøres fra Vipps under:

Betalinger > Faste betalinger > Administrere abonnement.

Kunden kan også alltid administrere abonnementet sitt på: https:/minside.periode.no
En kunde ønsker endringer i sitt abonnement, er det mulig?
Ja, innenfor visse grenser kan man endre et abonnement. Dette er for eksempel ved å gå fra et "Basic" til "Premium" abonnement. Der vil en også kunne endre prisen på abonnementet. Verktøy for disse endringene finnes i vår brukerportal. Ta kontakt for en demonstrasjon.
Hvordan kan jeg komme i gang?
Er det mulig å ta betalt med kort?
Vi ser at de fleste av våre kunder kun ønsker Vipps, da dette oppleves smidig for både bruker og kunde. Dersom det uansett vil være ønskelig med kortbetaling støtter vi dette også. Ta kontakt, så fikser hjelper vi deg i gang! :)
Made on
Tilda