Spørsmål og svar

Hvordan gjennomføres et trekk i Periode?
Ved morgenen trekkdagen forsøker vi å gjennomføre et trekk. Dersom trekket ikke vil la seg fullføre, forsøker vi igjen på kvelden. Dette gjentar vi i tre dager og dersom trekket ikke er gjennomført innen da, avslutter vi abonnementet. I løpet av denne tiden vil kunden ha mulighet til å adressere problemet ved å f.eks overføre penger til konto.
Jeg har støtt på et problem, hvordan får jeg hjelp?
Ikke noe problem! Vi ønsker alltid å møte kundens behov. Send oss en mail på kontakt@periode.no eller via telefon.
Hvordan kan en kunde avbryte abonnementet?
Dette kan lett gjøres fra Vipps under:

Betalinger > Faste betalinger > Administrere abonnement.

Kunden kan også alltid administrere abonnementet sitt på: https:/minside.periode.no
En kunde ønsker endringer i sitt abonnement, er det mulig?
Ja, innenfor visse grenser kan man endre et abonnement. Dette er for eksempel ved å gå fra et "Basic" til "Premium" abonnement. Der vil en også kunne endre prisen på abonnementet. Verktøy for disse endringene finnes i vår brukerportal. Ta kontakt for en demonstrasjon.
Made on
Tilda