Ønsker du å komme i gang?

Vi har satt opp en stegvis oversikt til hvordan du kan sette opp din bruker i Periode
Steg 1 av 3

Logg inn med din mail

Bruk din e-post til å registere/logge inn på Periode.no. Denne vil automatisk registreres i systemet og fungere som din administrator-bruker. Du kan senere legge til flere mail som administratorer på inne i portalen hvis du ønsker dette.
Dashboard mockup
Steg 2 av 3

Lever søknad hos Vipps

Logg inn på Vipps sin bedriftsportal
Hvis ikke du har en bedriftsavtale med Vipps må du først registrer deg og signere en avtale.

Når det er gjort kan du velge "Bestill produkt"
 
Velg deretter "Checkout".

1. Søk etter og velg "Periode" som leverandør nederst på skjema
2. Velg Standard pris

Du vil da få opp et skjema der du velger følgende:
- Nettbutikk, app e.l

Husk at Vipps krever at du har en nettside med brukervilkår, hvis ikke du har brukervilkår allerede så kan du se vårt standardiserte forslag lenger nede på siden.

Bare inkluder både Booking og Abonnement fra vilkårene hvis du skal bruke begge.

Forslag til brukervilkår

Dette er et forslag til Brukervillkår
1. Generelt
[bedriftnavn] (orgnummer) ivaretar vi ditt personvern. I denne personvernerklæringen informerer vi om hvordan vi håndterer personopplysningene dine i forbindelse med at du besøker våre nettsider eller registrerer en konto via noen av våre nettsider, Vi kan gjøre endringer i vår personvernerklæring for å gjenspeile endringer i vår virksomhet, på våre nettsteder eller tjenester, eller gjeldende lov. Den siste versjonen av personvernerklæringen finnes alltid her på nettstedet.

2. Behandling og Rettigheter
Du har når som helst mulighet til å trekke tilbake eller be om innsikt i din person data. Kun personer med nødvendig arbeidsoppgaver vil ha mulighet til å aksessere detaljer for å kunne håndtere avtaler og henvendelser.

3. Hvem er ansvarlig for personopplysningen vi samler inn?
[bedriftnavn] har ansvaret for å sikre at dine personopplysninger er behandlet i henhold til lover og regler. Vi iverksetter tekniske, juridiske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å verne personopplysningene dine mot å bli manipulert, gå tapt eller bli ødelagt eller at uvedkommende får tilgang til dem.

4. Hvordan samler vi inn personvernopplysninger?
For å kunne tilby deg et komplett tilbud så vil vi be om
Telefonnummer
Epost-adresse
Adresse
Navn
Vi samler inn persondata igjennom Vipps og igjennom inntasting av bruker. Denne informasjonen deles ikke med andre og brukes kun til sitt nødvendige formål for administrering, støtte av og gjennomføring av avtaler mellom brukersted og kunde.Vipps sine vilkår kan leses her vilkar-privat/Salgsvilkår. Vilkår for medlemskap.https://www.vipps.no/vilkar/vilkar-privat/salgsvilkår,  
5. Vilkår for kjøp

Selger er [bedriftnavn], [adresse], [email], [orgno], og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

Abonnement og medlemskap
Ditt medlemskap gir tilgang til [bedriftnavn]'s fasiliteter og tjenester. Du vil få tilgang fra kjøpsøyeblikket. Abonnementet har ingen bindingstid og kan når som helst avbrytes enten med å kontakte [bedriftnavn] på [email]eller ved å avbryte abonnementet i Vipps under administrer abonnement. Etter belastning vil du få tilgang til den fulle måneden uavhengig av når i måneden du avbryter. Du har 14 dagers angrerett og kontakt oss på [email] for en refundering hvis du ikke er fornøyd. Hvis ikke du selv klarer å avbryte abonnementet kan du kontakte oss på [email] for en øyeblikkelig kansellering. 

Booking
Ved booking får du tilgang til lokasjon eller aktivtet ved booking øyeblikket, ved kansellering nær booking øyeblikket vil ikke bookingen bli automatisk refundert. Betaling skjer ved når bookingen bestilles, og anses som levert når besøket starter. Du kan be om refundering eller justering hvis du har gjort en feilbooking så lenge det skjer i i tide før besøket skulle startet.

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Steg 3 av 3

Hvordan fylle inn resten av skjema


- Dersom du skal benytte deg av abonnementsløsningen vår, krysser du av på Abonnementsløsning.
- Hvis du ønsker å selge gavekort, krysser du av på Gavekort

Oppgi deretter omtrentlig sum for hva du antar vil være dine forventede verdier.