Brukerstøtte

Ofte stilte spørsmål

Vi har samlet opp de mest stile spørsmålene i en oversikt.
Hvordan gjennomføres trekk i Periode?
Ved morgenen trekkdagen forsøker vi å gjennomføre et trekk. Dersom trekket ikke vil la seg fullføre, forsøker vi igjen på kvelden. Dette gjentar vi i tre dager og dersom trekket ikke er gjennomført innen da, avslutter vi abonnementet. I løpet av denne tiden vil kunden ha mulighet til å adressere problemet ved å f.eks overføre penger til konto.
Hvordan fungerer refusjon?
Når en transaksjon blir avbrutt eller refundert så sender Periode øyeblikkelig en melding om at beløpet skal enten løsrives eller gis tilbake til kundens konto.

Det tar som regel 2-3 bankdager før dette fullføres. Merk dette kan variere stort avhengig av hvilken bank og hvilket kort kunden anvendte i kjøpsøyeblikket.
Jeg har støtt på et problem, hvordan kan jeg få hjelp?
Ikke noe problem! Vi ønsker alltid å møte kundens behov. Send oss en mail på kontakt@periode.no eller via telefon.
Hvordan kan en kunde avbryte et abonnement?
Dette kan lett gjøres fra Vipps under:

Betalinger > Faste betalinger > Administrere abonnement.

Kunden kan også alltid administrere abonnementet sitt på: https:/minside.periode.no
En kunde ønsker endringer i sitt abonnement, er dette mulig?
Ja, innenfor visse grenser kan man endre et abonnement. Dette er for eksempel ved å gå fra et "Basic" til "Premium" abonnement. Der vil en også kunne endre prisen på abonnementet. Verktøy for disse endringene finnes i vår brukerportal. Ta kontakt for en demo.
Er det mulig å ta betalt med kort?
Vi ser at de fleste av våre kunder kun ønsker Vipps, da dette oppleves smidig for både bruker og kunde. Dersom det uansett vil være ønskelig med kortbetaling støtter vi dette også. Ta kontakt, så fikser hjelper vi deg i gang!


kontakt@periode.no
Hvordan registrere gjester?
Periode støtter en enkel flyt for å registrere besøk.

Gå til Produkter --> Detaljer

Her finner du en QR kode under QR til besøksregistrering.

Denne kan du printe ut og henge opp i resepsjonen eller tilsvarende. Kunder som scanner den vil da bli presentert med en "Registrer besøk" knapp, deretter vil de se en bekreftelses skjerm med dagens dato.
Hvordan registrer jeg selv at en kunde har kommet?
Periode lar deg registrere besøk for dine kunder manuelt. Dette er nyttig i tilfeller der for eksempel kunden har glemt mobilen og ikke kan scanne selv.

Søk opp kunden i Periode under Abonnenter -> Detaljer -> Registrer Besøk
Hvor finner jeg statistikk?
Under Statistikk på Periode.no

Her kan du for eksempel se besøkende under Besøksoversikt
Avatar photoAvatar photoAvatar photo

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

kontakt@periode.no